Theaterweekend 2023

10 -12 Februari 2023 in Morgensterkerk, Heemskerk

morgensterkerk-van-buiten-20.jpg

Wat is Theaterweekend?

In het theaterweekend gaan de tieners een toneelstuk schrijven gebaseerd op een bijbelverhaal. Dit jaar hebben de tieners gekozen voor het verhaal van Simson.

In de ontmoetingen voor het theaterweekend zijn we al begonnen met de voorbereidingen.

Het theaterstuk wordt zondagochtend 12 februari uitgevoerd tijdens de ochtenddienst.

Let op: waarschijnlijk zal de kerkzaal niet het gehele weekend verwarmd worden vanwege de hoge kosten. Neem goede trui mee!

Tijdschema:

Vrijdag 10 februari 19:00 uur - 21:00 uur

verzamelen in Morgensterkerk. Er is die avond ook een groot ander evenement in Morgensterkerk dus zachtjes naar binnengaan en links naar zaal naast de kerkruimte.

We gaan toneel opbouwen en beginnen met script schrijven.

Zaterdag 11 februari vanaf 10:00 uur

Verder met script schrijven, decor maken, verkleedkleren regelen, eten en gezelligheid.

In de nacht van zaterdag op zondag mag je in de kerk blijven slapen.

Zelf slaapspullen meenemen (ook luchtbed/matje). Er is geen douche.

Zaterdag tussen 12:00 uur en 13:00 uur

Lunch

Zaterdag tussen 17:00 uur en 19:00 uur

Avondeten

Zondag 8:00 uur

Ontbijt in Morgensterkerk met aansluitend de kerkdienst.