Duinen en zee

“Veilige Gemeente”

Vertrouwenspersoon

Gemeenteleden kunnen bij een vertrouwenspersoon (VP) terecht met hun vragen, vermoedens en meldingen. In Corine Rennen en Piet Dubbelman heeft de kerkenraad twee mensen gevonden die goed bekend zijn met onze kerk, onder andere door hun vrijwilligerswerk. Zij kennen onze organisatie, (veel van) de mensen en zijn zelf betrokken gemeenteleden. Het onderwerp ligt hen na aan het hart, omdat zij – net als de kerkenraad – willen dat iedereen zich bij onze gemeente veilig voelt.

Er is een mailadres in het leven geroepen, waarop u Corine en/of Piet kunt bereiken.

Voor Piet Dubbelman is dat vertrouwenspersoonman@pknheemskerk.nl en voor Corine Rennen is dat vertrouwenspersoonvrouw@pknheemskerk.nl.

Hun werk is vertrouwelijk en u kunt er van op aan dat uw vraag of melding in vertrouwen zal worden behandeld.

Achtergrondinformatie